понеділок, 6 грудня 2010 р.

Велосипед - 2. Знайшли!

Коротке повідомлення - продовження історії про вкрадений велосипед. На днях сенсею подзвонили на робочий телефон рано вранці, звонив міліціонер і повідомив що вони знайшли мій велосипед який у мене сп...здили в квітнці цього року. Отже в рамках планової перевірки велосипедів - одного дядечка, 58 років, корінного аборигена спіймали на моєму старому велосипеді. Велосипед забрали а доля дядечка залежала... від мене. Сьогодні в неділю в 3 години мені було назначено побачення в центральному офісі поліції нашого району. Дуже пунктуально - нас з Такумою вже чекали і десь за 20 хвилин ми справилися, перше запитання було дуже серйозне і Такума переклав мені на англіцьку: "How do you want to punish the man who stole your bicycle?" на шо я відповів "I don't want to punish him, don't want to decide, just want my bicycle back..." бо як вважають деякі люди - не суди і не судимий будеш, банально хтось цього пацика і так має засудити але я вирішив бути попроще. Інші запитання були технічного плану, крім того прийшлося заповнити ще три-чотири папірця, після чого мені урочисто видали мій старий велосипед і посвідчення що він в списку крадених яке я маю предявляти в разі якщо зупинять мене і пробють велік по базі... От і все справедливість восторжествувала і я нескінченно радий що злодієм виявився не іноземець бо за такі штучки би він вже би мусів їхати додому. А старому і так нічого не буде, просто треба буде собі шукати десь інший велосипед.

4 коментарі:

  1. ого, нічого собі, правова держава :D

    ВідповістиВидалити
  2. Так повезло, але після всіх цих процедур я вирішив якщо ще раз вкрадуть не буду заявляти, стільки шуму з приводу ржавого велосипеда... Здається їм і так є чим зайнятися. На фразу які поліцаї молодці друг японець сказав що пошук велосипедів це те де вони собі заробляють очки... Але було круто і весело бо все дійство дуже близьке до абсурду особливо в порівнянні з нашою рідною україньскою міліцією.

    ВідповістиВидалити
  3. Ромка, прими мои поздравления!!!ツ Название твоего нового поста меня очень повеселило, как и вся история, сплошная фантастика.ツ В очередной раз убедилась, что нам до развитых цивилизаций ещё лететь и лететь.ツ Мда, у нас в стране милиция угнанный автомобиль найти не может, что уж там о велосипедах говорить... А японцы в этом плане, вон какие молодцы, и украденный велик иностранцу вернули, да ещё дают ему право выбора меры наказания для этого воришки (заметим - местного жителя Японии). Вот что значит, что перед законом все равны! Да, нам так не жить, ну, по крайней мере, в ближайшие лет 100, так уж точно.ツ

    ВідповістиВидалити