неділю, 20 березня 2011 р.

Fishes :-)

За що обожнюю інтернет і блогосферу це за то шо можна писати про всяку херню - от хочаби мені зараз захотілося написати і повісити фотки наших рибок. Рибок купила Лена в минулому році на мєстному фестивалі бо "вони приносять щастя". Важко було погодитися з даним твердженням і особливо і далі коли рибкам прийшлося купити акваріум, а потім і систему постачання кисню - виявилося що вони ніхера не можуть дихати у воді - ім треба ще й бульбашки пускати. Потім через деякий час їм прийшлося купити ще й фільтр бо як не дивно але вони такі маленькі також какають причому то шо мало не допомагає - зато постійно. На додачу зимою їм прийшлося ще й купити грілку шоб у них було мінімум 18 градусів - бо замерзнуть. Це вже мене взагалі бісило бо ми з Марькою можемо і 11 переносити а рибкам треба 18. Короче стільки було з цими рибками канітєлі шо я аж ніяк не можу признатися в любові до них. На тому тижні після того як система життєобесепеченія вже не мінялася почти 40 днів, вже важко було побачити їх "за стєклом" я все таки вирішив їм помити акваріум з заміною всіх фільтрів. І мушу признатися що це було довго і неприємно, вода холодна але результатом дуже задоволений. Даже рішив пофоткати рибок. А ось ця фотка в якій у самця на імя Антон видно капіляри (чи шо?) у очах мене взагалі зробила щасливою. Ось і ви насолоджуйтеся. Більше фоток тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар