суботу, 18 червня 2011 р.

Фотки зроблені з 5 поверху

На цьому тижні інформаційних постів не буде, тому шо у мене в понеділок семінар на якому треба робити доповідь, до якої я ще не підготувався, і ще сьогодні ми пянствуємо з Медером водку "абсолют" у вигляді "кровавої мері", з мене як звичайно гостина а бухло принесе гість, і мені ще треба щось приготувати на закуску і Марьці, яка тоже прийде голодна з садочка і до цього всього залишилося 2 з половиною години, і я за компютером готуюся до семінара, і ось лише з метою короткої перерви, перекур я зробити не можу бо нема сигарет і часу на перекур, вирішив зробити кілька фотографій прямо з місця за компютером даже не встаючи зі стільчика, щоб у тих хто буде читати цей текст і дивитися ці фотки було враження що я можу побачити з вікна. Ух!
Тиснути сюда два раза шоб дивитися фотки...
Пташка невідомого походження на сакурі під вікном.

Мокрі труси китайського професора з сусіднього університету, які він стандартно сушить саме так, незважаючи на наявність великого балкона. 

Хаос на сусідському балконі підтверджує що японці також прості люди.

Мачка у траві біля будинку їсть траву, що говорить про то що крім обрубаного хвоста японські мачки практично нічим не відрізняються від закарпатських.

Транспорт поштарки, яка працює навіть по вихідним, чим мабуть і пояснюється надійність японської пошти.

Немає коментарів:

Дописати коментар