четвер, 29 грудня 2011 р.

Happy Birthday Takuma!

Тут, в Японії, у мене - дефіцит друзів. Це - причина моєї веб-соціальної активності, це причина існування цього блога. Але є у мене один дружбан, можна сказати настоящий друг, - це мій "кохай" або як у піонерські часи казали - "підшефний" студент - Такума Нозоє. Чувак - величезна рідкість серед японців - екстраверт, бабнік, пєздабол в хорошому сенсі цього слова. Не дурак, не заучка, пачанчик з живим розумом. Ідеальний студент, як на мене, якому неважлива книжка і прєпод, але  в якого все в порядку з логічним мисленням, якщо вчиться схватує на льоту. Короче з появою його  півтора роки тому - моє життя в Японії стало в 100 раз без перебільшення краще і веселіше. І хоч мені його постійно не вистачає, бо в нього є герл-френд, і він любить працювати в лабораторії по ночам, тоді коли я нянчу Марьку, я знаю що у мене тут є чувак на якого я можу розраховувати, якому я довіряю і який підтримує мене в кожному моєму рішенні. Короче вчора йому стукнуло 24 роки, і я хочу зафіксувати цю подію в цьому щоденнику. Вітайте іменинника!


1 коментар:

  1. Ромка, читая твой блог, то есть благодаря тебе, Такума, лично для меня, стал эдаким своим парнем, с соседнего двора.
    Мнение о Такуме и впрямь складывается приятное. Да и разве может человек с такой искренней улыбкой кому-либо не нравиться, думаю что нет.
    Поздравляю твоего дружбана с бёздником, і нехай щастить йому в житті!!!
    Приятно осознавать, что где-то там, далеко от родины, ты смог найти настоящего Друга, ведь настоящие друзья это большая редкость.

    ВідповістиВидалити