суботу, 13 жовтня 2012 р.

Роздуми про каву за обідньою кавою.

Пару днів тому, друг БМ, запропонував змінити життя. Список пунктів які необхідно виконати з метою помітяти лайфстайл і як наслідок стати більш щасливим був довгий. Серед інших пунктів був один який казав що треба відмовитися від кави і на додаток споживати тільки здорову пищу. І вот я тут признаюся - що вже кілька тижнів намагаюся скоротити кількість споживаної кави.

Завжди зранку я встаю з думкою про каву. Для того щоб не кинутися одразу до кофемолки і кофеварки я ставлю собі "умовні" барєри: помити посуду, зробити сніданок дитині і собі, зібрати дитину в садочок а себе в школу. Гарно поснідати. І от якщо після цього всього залишається час - хочаби 10-15 хвилин - я не можу себе перебороти і роблю собі каву. Так відбувається щодня у будні, робочі дні. Якщо не встигаю випити дома то зразу же роблю або купую на роботі.

На вихідних я видозмінюю - ускладнюю програму. Скажімо сьогодні - спали з Марькою 11 годин. вчора з 9 і сьогодні до 8. Тобто для того щоб зняти аргумент "шоб прокинутися" я висипаюся непозволітєльно довго, а потім ще лежу в кроваті простягуюся щоб ну зовсім прокинутися повільно і 100%но. Ну так вот сьогодні після того як довго спав і поснідали - зразу пішли з Марькою на прогулянку. Гуляємо гуляємо і вот блять в 11:30 як не бабахне - голова болить, спати хочу як незнаю хто, настрій погіршується, мязи розслаблюються тіло просто розвалюється на часті і в голові тільки один позив - каву!!! і ми з Марічнкою, я як зомбі, телімпаємо з двору додому де я (все ще через кілька барєрів) готую собі вже не ранкову, але обідню кавусю, пію її повільними глотками (благо шо дабл еспрессо з молоком) і пишу цей текст. Всі перечислені симптоми зникають одразу і хочеться йти знову на якісь пригоди. І ми підемо зараз на маленький фестиваль біля станції Оріо, якій сьогодні виповнюється 96 років.

Вот така, не психологічна, а сама натуральна фізіологічна залежність від кави. Де тут користь я не розумію і дуже би хотілося цієї залежності позбавитися. Ця залежність від кави у мене набагато сильніша на аналогічну від алкоголю і сигарет. Каву приходиться пити кожен день а алгоголь і сигарети можна пропускати.

Гуд морнінг Юкрейн і рідне Закарпаття :-)


Немає коментарів:

Дописати коментар