понеділок, 15 жовтня 2012 р.

Суші. Вино. Сигаретка. Японо-український мовний прикол.

Якщо подивитися збоку наше з Марькою життя в Японії це якесь дике нашарування ірраціональностей які якщо задуматися дуже і дуже ржачні. Як охарактеризувати нашу сімю? Жона дома на Закарпатю, як усі порядні закарпатські жони, а чоловік як усі порядні закарпатські люди - на заробітках. Де? а шо бля мєлочитися в Японії. А дітвак з няньком заробітчанином :-)

Я вже згадував у ФБ що ніколи не міг собі уявити, але дуже радий що моя дітина кличе вихователя в садочку Нагата-сенсей, а не Світлана Петрівна, так точно ніколи не думав (даже після вже приїзду в Японію) шо буду звертатися до дочки якій без тижня чотири роки "ідеш сюди, кобіто?" або "кобіто, ти сідаєш на велосипед?" а все просто - "кобіто" по японськи значить "гном" і не то шоб Марька не знала слова гном, вона його знає адже через вечір дивиться бєласнєжку і сємь гномов або гномео і джульєту. Просто так вєсєлєй і я якось навіть не задумовуюся про наслідки такої гри. А там дивися і рідна мова буде зрозуміліше.

А вобще-то у мене всьо по-плану і супер раціонально. Вже в 15:55 сьогодні я знав що сьогодні вечером, після того як зїм 5 сушинок і дві ложки шоколодного кейка в нашому найближчому суші-ресторані, буду пити погар червеного вина каліфорнія ред і курити сигарету майлд севен 3, з пачки яку у мене дома забув Сакемі коли йшов додому позаминулого тижня з вечірки, яку я з малим дітваком влаштував у себе дома. А чому я знав - та бо так тяжко ростити дітину самому! В 5 семінар, садочок до 6 а семінар до 8 такшо дітину треба тягти з собою на семінар, а ще у мене сьогодні доклад - а я як старший серед студентів все маю робити найкраще. Вот і хвилююся кожен раз як в перший раз так ніби ще не кандидат інженерних наук. В такі дні нерви не витримують і вино з сигареткою приходять мені на допомогу, але тільки тоді коли вже все закінчено. Доклад зроблений, дітвак накормлений помитий готується до сну. І це офігенний кайф покурити не тоді коли в тебе проблема а тоді коли проблема вже вирішена - короче рекомендую! Ну і звичайно якщо перед цим вдається повечеряти суші (але не дуже багато) то вобще!

пів-порції сушів після семінара і практично перед сном

Немає коментарів:

Дописати коментар