четвер, 11 жовтня 2012 р.

Clouds in China.

Вже більше місяця тому зїздили на конференцію у місто любви - столицю Франції. Ось тут були описані мої перші враження від поїздки, і вот сьогодні Париж повернувся до мене аж в трьох місцях, у описі відомих блогерів і навіть в розмові з ужгородським туристичним професіоналом. Тому після того як муй дітвак пішов спати я вирішив зайнятися фоточками з французьких канікул і як завжди буває застряв знову на перших кадрах а саме на фотках з літака. І на цей раз це не білосніжні хмари сонячної Японії а заводи по виготовництву цих самих хмар в сусідньому Китаї. Вот такі дві фотки - повішу тут - полюбуйтеся як це все виглядає... 

[-1-]

[-2-]

Мене перейняло аж до сльоз, бо в такі моменти я розумію даремність зусиль кучки борців за навколишнє середовище. І незважаючи на те що кислотні дощі будуть випадати не у нас - все ж таки важко дивитися на такий ужасний індастріал - хочеться сховатися десь високо в горах - там куди чудесні "китайські" хмари не доходять... Проти людей нічого проти не маю. Як казав мій друг Коля (а може Женя) - всі люди однакові.

Немає коментарів:

Дописати коментар