понеділок, 22 жовтня 2012 р.

Gangnam style.

Я так думаю що всі розуміють назву дописа. Здається на планеті Земля вже не залишилося людини яка користується інтернетом і ще не бачила найпопулярнішого відео планети. Хоча ні - точно що залишилися такі і може мені повезе урвати кусок популярності від практично рідного корейського репера використавши назву його пісні як назву цього дописа :-)

Отже, на днях, я вирішив раз Gangnam style вже подивилися 500 міліонів чоловік то значить пора його показати і Марічці, щоб і вона була в курсі цифрових відео трендових тенденцій. Відео її зацікавило, здивувало, вона задає багато уточнюючих запитань.

Десь на пятий раз я вирішив зняти процес перегляду на відео. А от і воно. Попереджаю - відео нецікаве, там грає однойменна з постом пісня і Марічка дивиться кліп від початку до кінця. Зможуть подивитися це відео мабуть тільки фанати PSY і моєї Марічки. Ну і ще ті хто досліджують дитячі емоції під час перегляду дорослих відео.



P.S. Сьогодні Марьці виповнюється чотири роки і я замахнувся на більше крутий відео-момент. Сьогодні буду пробувати зняти як 7-10 японських студентів будуть співати Марічці "happy birthday" після вечірнього семінара. Шоколадний торт вже куплений. Головне щоб Марька не спортила момент і не почала соромитися. Пізніше покажу.

3 коментарі:

  1. Конішоа, земляче! Туй є єден закарпацкий журналіст і я буду вас читати з інтересом каждий божий день! Бо мені цікава Японія, дітки, їхні батьки і життя у різних цікавих місцях. А туй є вшитко в одному! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаємо доню і батьків! :) Нехай росте здорова і розумна!

    ВідповістиВидалити
  3. Юрій дякуву дуже файно, ми вже відсвяткували, завантажую відео.

    Fatangel!!!! Які до мене завітали люди, яка честь, ласкаво прошу, розполагайтесь, кличу гейш! Прийшов час зустрітися знову у віртуальному ефірі. Fatangel, а памятаєш десь в кінці девяностих була в Ріо-інформ рубрика "з прівєтом" чи як там, ну короче шо можна було по телефону подзвонити і написати в газету безкоштовне повідомлення. Ми тоді якраз були в школі і багато всякої чепухи звонили з жовтих (чи з сірих, вже не помню) совєцьких автоматів пробували опублікувати в цю рубрику. Так вот він нас був мессидж на який ти нам відповів. "Прівет" був коротким : "Fatangel ты уволен!" на що ти відповів теж коротко: "Ищу работу. Fatangeel." Це було круто!
    (довго думав що таке "конішоа" через пару хвилин здогадався що це "коннічіва" японський "добрий день" - приємно) Словом - йокосо! себто добро пожаловать!

    ВідповістиВидалити