понеділок, 31 грудня 2012 р.

Canon Powershot D20 - огляд

Сьогодні 31 грудня мені нічого робити і я вирішив потестувати фотокамеру яка вже дуже скоро поїде в Україну до мого давнього хорошого друга і бувшого ужгородського сусіда Вована. Спеціально дав таку назву допису - щоб підвищити відвідуваність блога - ха-ха побачимо.


Короче Вован попросив камеру саме з Японії бо дуже вже хочеться щоб було Made in Japan. Камеру купував на японському амазоні - в порівнянні з Ямадою-денкі вийшло десь на 20-30% дешевше. Переживав чи буде японська - виявилася японська. Зато одночасно з цим позитивом у камери є і недолік - в меню на вибір тільки три мови: японська, китайська і англійська. Але настройок небагато - тому Вован думаю розбереться. 

Із цікавинок - і нового для мене - це слоу-моушн камера - ми десь півгодини знімали як Марька скаче з стола на диван і трясли головами - дуже смішно виглядає в сповільненні.

Фотки так собі - після привички до зеркалки вже мене зовсім не задовільняють. Тим більше тут вони якісь майже квадратненькі. Ну задо водонепроникна до глибини 10 метрів, противоударна  при падінні з висоти 1,5 метра. В руках тримати приємно бо камера не легенька - тобто може і мильниця зато непуста :-) 

А вот парочка фоток....
Коли на обличча світить сонце то чомусь автоматичний режим камери вирішує що краще нехай все інше буде світлим а лице може бути суперсвітлим.


А ще мені було незручно тримати - я чомусь постійно палець в обєктив сую. Побачив уже по факту - не перефоткую. Вот заодно можна ознайомитися з нашою япоською кухньою. Ні тобі духовки і витяжки - ні гарячої води. Це щоб ви собі приблизно уявляли що таке сучасна Японія. Да ми живемо в соціальному будинку но всьо же. 


Максимальний оптичний зум і вигляд з балкона. Вранці падав сніг а тепер уже хмарно з проясненнями. Картинка непогана, але мені дуже не вистачає панорами. 


Але враховуючи всі плюси то я і сам собі захотів таку універсальну мильничку яку можна носити в кармані і при нагоді зафоткати щось цікаве. Часто буває так що якість фото взагалі немає значення і тоді така камера би пригодилася. Вован покористується і дасть свою рекомендацію. 


Одна з переваг і як я зрозумів немаловажний факт для покупця це то що дана мильниця має GPS датчик і записує автоматично координати фоток. Даже тоді коли виключена то тречить весь маршрут пересування власника. На жаль я цю функцію потестувати не можу бо у нас дома GPS чомусь не працює і тому вище вказані фотки збережені без GPS тегів. 

2 коментарі:

  1. А що, вентилятор на стіні біля плитки ніяк не можна віднести до витяжки?

    ВідповістиВидалити
  2. Можна можна - то і є витяжка, але на вигляд як вентилятор, язик не повернеться витяжкою називати :-)

    ВідповістиВидалити