четвер, 3 січня 2013 р.

Любов і голуби.

Тут в Кітакюшю у звязку з тимчасовою відсутністю фізичної любові, мене постійно розважає пара голубів, які живуть на даху будинка де колись жили і ми з Оленкою і Марічкою. Так, на даху 4-поверхового будинку вони виявляються практично на одному рівні з нашим балконом на 5-му поверсі в будинку навпроти. Я бачу їх постійно вже протягом 2- років відколи ми живемо тут. Коли вдається фоткаю, сьогодні вони мене навіть помітили, причому якраз коли я дивлюся на них вони тушкуються - мабуть соромляться. А коли я роблю вигляд що в їхній бік не дивлюся то починають витворяти різні неподобства.

Ніколи би не подумав, що у голубів існують такі тривалі, вірні і пристрасні стосунки.



4 коментарі:

  1. Виявляється, голуби обирають партнерів не на сезон, як деякі, а на все життя. :)

    ВідповістиВидалити
  2. Схоже що так і є, хоча може бути і так що це якийсь голуб водить сюди різних голубок в різні сезони... або навпаки - голубка приводить "хлопців" :-) Звісно перший варіант найбільш імовірний однак 100% гарантії що це та сама стабільна пара я не маю.

    ВідповістиВидалити
  3. Romchik! U nas uzhe pjat' let na chereshnju pod oknami priletajut dva golubja i vedut sebja ne huzhe japonskih, kak ja pogljazhu!
    mars

    ВідповістиВидалити
  4. Да бачиш, значить голуби всюди такі, їм границі до гузиці. Не то шо люди. Французи мало не їдять друг друга цілуючися а японці даже за руку не візьмуть одне одного.

    ВідповістиВидалити