середу, 2 січня 2013 р.

Mixcloud / Nina Simone

За останні кілька місяців у мене помінялися звички і одразу після включення компютера я спочатку запускаю пошту а зразу же за нею mixcloud.com. Фейсбук і жеже відійшли на другий план. А рік тому здається я був підсів на Ехо Москви - дуже сподівався на повалення путінської влади в Росії. Тепер з міксклаудом вже не потрібно качати ніякого музона і забирати хліб від авторів - головне щоб інтернет працював. Я вже собі підібрав кучу колекцій на свій смак в основному джазових, але є усілякі і коли ми робимо уборку в лабораторії, і коли ми спішимо з Марькою в садочок, і такі з якими легше йде японське саке на самоті. Сьогодні вот натрапив на підбірку присвячену улюбленій Ніні і просто не можу не поділитися. Все ж таки набагато краще якщо вибором пісень займаються професіонали. А тут ще й автор Адам із Словакії - у нього просто чудовий набір міксів від класичних і тематичних джазових до підбірок з Чехословаччини 60 років, якому я був приємно радий - короче якщо шось то рекомендую.

Немає коментарів:

Дописати коментар