середу, 17 липня 2013 р.

10 років

Сьогодні 10 років з дня нашого одруження. Здається через 10 років ми все там же де і були 10 років тому назад, тільки географічно не там. Найбільш значна зміна це пожалуй японоговоряща дитина а все інше дрібниці. Із стандартних установок: дерево я колись посадив, сином і не пахне, домом іще менше. Дерево я щоправда посадив ще до одруження, і здається його ще до нього і зрубали, так що і дерево мабуть зараховувати в резерв досягнень не варто. Схоже, що підсумки підводити нічого, рано ще. Зранку +Olena Selyanchyn  вітала з happy anniversary а я бурчав що немає настрою. Не вмію так сказать пітримати святковий настрій. Значне досягнення мабуть - що ми обоє - незважаючи на такий довгий час прожитий вже вмєстє - все ще як діти, зовсім не виросли. А "як діти" значить, що не старіємо а залишаємося молодими.


Під руками немає ні одної фотки рівно десятирічної давності. Знайшов одну з Яворника. Здається фоткав +анатолій космеда, десять років тому лише в нього був цифровий фотик. Пікаса каже, що фотка зроблена в 2002 році але це обман тому що в мене рука вже окольцована. Такшо це скоріше за все осінь 2003. Ну короче така ось річниця.

4 коментарі:

  1. О, і в нас 3 липня було 10 років. Дерев посадив трохи, синок став ангелом, доця буде мати 10 місяців, горобців трохи колись стріляв, москаля нє. Якось теж гнило пройшло, дружно зжерли піцу :-)

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з річницею- у вас ще все попереду =) Оленці привіт =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Анічка! Звичайно що попереду, я вже цю мантру 10 років повторюю :-)

      Видалити